Pheren
Dołączył: 23 Lip 2013 Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:34, 24 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
"że jest za duzo umiejętności i nie umiecie czy tez nie umiesz zapamiętać co wybrałeś spośrod zaledwie kilkunastu umek" jedno wynika z drugiego, chociaż żeby lepiej to zobrazować, to po prostu nie miałem szans wykorzystać ani jednej umiejętności podczas gry, więc po co mam się męczyć z wybieraniem umiejętności które i tak mi nie będą potrzebne nie lepiej dać prostsze umiejętności które będą przydatne, no albo tak przygotować grę aby wykorzystać kilka umek, ale miejmy nadzieje że Twoje zapewnienia o wykorzystaniu umek w tym roku będzie się pokrywało z rzeczywistością kr1s. A swoją drogą wydaje mi się że to nie jest zwykły larp gdzie trzeba podczas walki , przygody rozważać i brać pod uwagę swoje umiejętności, bo nawet sporo osób po prostu ze środowiska asg przyjeżdża i jakbyśmy dostali 36 stron podręcznika to pewnie kilka osób by zrezygnowało. Nie chce się już czepiać bo klimat w zeszłym roku był zajebisty i naprawdę czułem oddech umarłych na mym karku, ale niektóre momenty jak np. krzyczenie przez niektórych DWA (czy jakoś tak) trochę psuły klimat, miało to sens itd. no ale trudno najwyraźniej tak było najlepiej chociaż zamiast tego pewnie można było dać po prostu "krzyknij podczas wykorzystania tej umiejętności" co by obrazowało ilość zużytej siły przez nas (jak w filmach kiedy się wydzierają przy silniejszych ciosach). Wracając, może z Waszej strony lepsze oznaczenie chociaż niektórych umiejętności pomogłoby, np. umiejętność zombie z zeszłego roku zarażanie "wypluwając" fluorescencyjny płyn, nikt nic nie musiał krzyczeć, pisać szukać na karteczce a klimat był i zastosowanie proste. O właśnie takie rozwiązania proszę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pheren dnia Śro 17:39, 24 Lip 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|